19 Kasım 2019 Salı

12.Modül - Sosyal medyada fark edilin


1. Sosyal medyayla ilgili temel bilgiler
Özge vintage butik işletiyor.
Instagram ve Facebook sayfaları oluşturdu, mağazasına da logolarını asarak takipçi çekebildi.
Bu takipçileri elinde tutmak ve yenilerini çekmek için neler yapabilir?

  • Takipçileriyle sohbet başlatmak
  • Düzenli gönderiler yapmak


2. Size en uygun sosyal medya siteleri
Özge sosyal medya hesapları için bir dizi farklı gönderi hazırladı.
Aşağıdaki senaryoların her birinde, gönderiyi ve ona en uygun sosyal ağı eşleştirebilir misiniz?

  • Linkedin
  • İnstagram
  • Facebook


3. Sosyal medya için hedef belirlemek
Özge, farklı sosyal medya ağlarını denemekten keyif aldı ancak işi ciddiye almanın vakti geldi.
Özge, iş hedeflerinden hangilerine sosyal medya vasıtasıyla erişebilir?

  • İşletmesinin profilini yükseltmek
  • Yeni müşteriler çekmek ve müşteri tabanını büyütmek
  • Müşterilerle yeni ürünleri değerlendirmek


4. Sosyal medyaya katılmak
Özge işletmesi için Twitter'da profil oluşturuyor.
Profilini hazır hale getirmek için yapması gereken bazı temel şeylerin listesini yaptı.
Listesine bakıp işletmesinin Twitter profiline eklemesine gerek olmayan şeylerin üzerini çizer misiniz?

  • Yıllık üyelik ücreti
  • Şirketteki çalışan sayısı



12.Modül - Konu Değerleme Testi
Soru 1
İşletmeler sosyal medya kullanarak aşağıdakilerden hangisini elde edebilir?

  • Yeni kitleler çekmek


Soru 2
Boşluğu doldurun: İşletmeler _______ sahip sosyal medya platformlarına odaklanmalıdır.

  • Alakalı bir kitleye


Soru 3
Aşağıdakilerden hangisi bir sosyal medya hedefine örnektir?

  • Mağazanıza daha fazla trafik çekmek


Soru 4
Sosyal medyadaki bir işletme profili sayfasına hangi ayrıntıları eklemeyi düşünmelisiniz?

  • İşletmenin açıklaması