19 Kasım 2019 Salı

19.Modül - Görüntülü reklamların derinliklerine inin


1. Görüntülü reklamlar sizi hedefinize taşısın
Cem web sitesinde "Sinema Sohbeti" adında filmlerin yorumlandığı bir podcast yayını yapıyor.
Görüntülü reklam kullanarak sitesine yeni ziyaretçiler çekmek istiyor.
Şu üç reklama bir göz atın. En çok ziyaretçi çekeceğini düşündüğünüz bir tanesini seçin.

  • CEVAP GÖRSELDİR.


2. Reklam ağlarını anlamak
Cem ilk video reklamını hazırladı ve bu reklamı göstermek istediği film temalı birkaç web sitesini belirledi.
Cem'in reklamını mümkün olduğunca fazla konuyla ilgili web sitelerinde gösterebilmesini sağlayan çözüm hangisidir?

  • Google Görüntülü Reklam Ağı gibi bir reklam ağı kullanmak


3. Yeniden hedefleme nasıl işler?
Cem podcast web sitesine çok fazla trafik çekiyor ancak abone olanların sayısı o kadar çok değil.
İnsanları web sitesine abone olmak için geri gelmeye ikna etmek amacıyla üç görüntülü reklamı karşılayacak bütçesi var.
Cem reklamları aracılığıyla ulaşmak istediği hedef grupların listesini hazırladı.
Faydası en az olan hedef grupların ikisini listeden çıkarmasına yardımcı olun.

  • TV ile ilgili podcastleri aratan kişiler
  • Film forumlarında yorum yapanlar



19.Modül - Konu Değerleme Testi
Soru 1
Görüntülü reklamcılık ne açıdan etkili olabilir?

  • Web sitenizin trafiğini artırır


Soru 2
Aşağıdakilerden hangisi reklamcılık ağlarının otomatik olarak toplayıp işletmelerle paylaştığı veri türlerine örnektir?

  • Yayınladığınız her reklamın maliyeti


Soru 3
Reklamcılık ağında reklam yerleşimi satın alma işlemi için aşağıdakilerden hangisi doğrudur?

  • Ağ, tıklama oranıyla ilgili veriler sağlar


Soru 4
Alışveriş sepetine ürün ekleyip web sitesinden çıkan bir kişinin geri dönüp ürünü satın almaya teşvik etmesi için en muhtemel taktik aşağıdakilerden hangisidir?

  • İndirim kuponu içeren bir görüntülü reklamla yeniden hedefleme


Soru 5
Görüntülü reklamla yeniden hedeflemenin ilk adımı nedir?

  • Hedef kitlenizi tanımlamak


Hiç yorum yok: