2.Modül - Online'da başarıya doğru ilk adımlarınız
1. Online hedefleriniz
Ahmet başarılı bir kuaför. Bir kuaför salonu daha açarak işini büyütmeye karar verdi.
Ahmet'in henüz bir online varlığı yok ama işine yarayacağını düşünüyor.
İnternette olmak onun hangi iş hedeflerine ulaşmasını sağlar?
Yeni müşteriler çekmek
Müşterilerden geri bildirim almak
Uzun çalışma saatlerinin reklamını yapmak
2. İnternetteki varlığınızı oluşturmak
Ahmet kuaför randevuları için online rezervasyon sistemi içeren bir web sitesi tasarladı.
Müşterileriyle daha fazla etkileşime geçmek istiyor ve bir dizi hedef belirledi.
Ahmet'in her bir görevini, işe yarayacağını düşündüğünüz online araçla eşleştirin.
*Müşterilerden geri bildirim almak
E-posta Anketi
*Müşterilere kuaförün uzun çalışma saatlerinden bahsetmek
Sosyal medya sayfası
*Müşterilere Ahmet'in en yeni saç tasarımlarını göstermek
Online galeri
*Yereldeki müşterilerin yeni kuaför salonunu bulmalarına yardım etmek
Harita
3. İnternetteki varlığınızı pazarlamak
Ahmet'in web sitesi istediği kadar ziyaretçi çekemiyor.
Arama motoru pazarlamacılığının (SEM) faydalı olabileceğini duymuştu, ama ne işe yaradığını pek bilmiyor.
SEM'in sağladığı olanakları açıklayabilir misiniz?
-Arama sonuçları sayfasında reklam alanı satın almak
-Arama motorlarında içeriği göstermek için anahtar kelimelere teklif vermek
4. Analiz edin ve uyum sağlayın
İnternetteki varlığına rağmen, Ahmet'in web sitesinin aldığı tıklama sayısı hâlâ düşük.
Ahmet web analizi yaparak müşterilerinin siteyle nasıl etkileşime geçtiğini öğrenmek istiyor.
Web analizi işletme sahiplerine hangi konularda yardımcı olabilir?
Bir web sitesinde hangi sayfaların en popüler olduğunu görmek - EVET
Web sitesinde neye tıklandığının kaydını tutmak - EVET
Kullanıcının web sitesinin hangi kısmını sevmediğini listelemek - HAYIR
Bir web sitesinde hangi sayfaların en popüler olduğunu görmek - EVET
Online Değerleme testi cevapları yoktur.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder