1. Yereldekilere pazarlama yapmak
Can turistlerin çok ziyaret ettiği bir şehirde bisiklet dükkanı işletiyor ve kiralama hizmeti de vermeye başladı.
Hangisi Can'ın daha fazla turist çekmesini sağlar; harita özelliği mi yoksa sosyal medya sayfası mı?
- Harita özelliği
2. Yerel dizinlerin gücü
Can'ın bisiklet dükkanı var ve ilçesinde daha fazla insan tarafından bilinmek istiyor.
Google Benim İşletmem gibi yerel olanakları kullanarak işletme girişini yapmak; müşterilerine internetten de ulaşmak istiyor.
Eklemesi gereken minimum bilgileri seçerek Can'ın işletme girişini yaratmasına yardım edin.
- Can Bisiklet
- Şelale Sok. 11 Numara, Gölcük, Kocaeli
- Telefon: 012689 559632
- Çalışma saatleri: Pzt-Cts 09:00 - 17:00
10.Modül - Konu Değerleme Testi
Soru 1
Bir işletmenin coğrafi olarak yakınınızdaki kişilere görünürlüğünü nasıl iyileştirebilirsiniz?
- Telefon numarası, adres ve mesai saatlerinizin kolaylıkla bulunabildiğinden emin olmak
Soru 2
Aşağıdakilerden hangisi yerel aramaya örnektir?
- yakınımdaki bisiklet dükkanları
Soru 3
Aşağıdakilerden hangisi işletmenizi çevrimiçi yerel listelemelere kaydetmenin sunduğu avantajlardan biridir?
- Arama motorları aracılığıyla keşfedilme olasılığının artması
Soru 4
Yerel dizin listelemenize ilk olarak eklemeniz gereken üç vazgeçilmez bilgi hangileridir?
- İşletme adı, işletme adresi, telefon numaraları
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder