1. İyi bir yapıyla alaka düzeyini artırmak
Ayla bir ticari fotoğrafçı.
Sitesine daha fazla trafik çekebilmek için SEM kampanyaları oluşturuyor.
Reklamlarının alakalı olduğundan ve her ürün türü için reklam grupları oluşturduğundan emin olmalı.
Aşağıdaki reklama bir bakın. Düğün fotoğrafçılığı
Özel gününüzü güzel fotoğraflarla ölümsüzleştirin
Arayıp hemen randevu alın!
Ayla'ya reklamıyla alakalı olmayan anahtar kelimeleri listeden çıkararak yardımcı olabilir misiniz?
- Kına fotoğrafları
- Bebek fotoğrafları
- Yeni doğmuş bebek fotoğrafçılığı
- Profesyonel web sitesi fotoğraflar
2. Anahtar kelimelerinizden en iyi sonucu alın
Ayla portre fotoğrafçılığında uzman.
Potansiyel müşterilere ulaşmak için web sitesini kullanıyor ve sitesine daha çok trafik çekebilmek için yakın zamanda bir SEM kampanyası oluşturdu.
Negatif anahtar kelimeler kullanarak reklamlarının potansiyel müşteri olmayanlara görünmemesini sağlamak istiyor.
Aşağıdaki anahtar kelimelerden hangileri negatif?
- Manzara
- Sulu boya
3. Anahtar kelime eşleme türleri ile ince ayar yapın
Ayla'nın temalı portre fotoğrafları çektiği bir stüdyosu var.
Müşterilerine rekabetçi fiyatlar sunuyor ve internetteki varlığıyla sitesine gelen ziyaretçilerle etkileşime geçiyor.
Ancak bu ziyaretçilerden müşterilere dönüşenlerin sayısı fazla değil.
Ayla çok geniş kapsamda anahtar kelimeler kullanıyor ve ödeme yapan müşterilere en iyi şekilde ulaşmak için bunları düzenlemek istiyor.
Anahtar kelimeleri kapsamı en geniş olanından en dar olanına doğru sıralayın.
- Fotoğrafçılık,portre
- Portre fotoğraf stüdyosu
- Film temalı portre fotoğrafçılığı
- Film temalı portre fotoğrafçılığı, uygun fiyat
4. Neyin işe yarayıp neyin yaramadığını anlamak
Ayla fotoğrafçı. Eskiden sadece düğün fotoğrafları çekiyordu ama şimdi diğer etkinliklerde de fotoğraf çekmesi için talepler alıyor.
Müşteriler talepte bulunmak için sitesinin ilgili bölümünü kullanıp iletişime geçebiliyor. Aynı zamanda galerisine bakıp e-posta bültenine abone de olabiliyorlar.
Ayla kaç kişinin düğün dışında bir etkinlik için fotoğrafçı talebinde bulunduğunu ölçmek istiyor.
Dönüşüm izleme kodunu nereye yerleştirmeli?
- Sorgu onay sayfası
9.Modül - Konu Değerleme Testi
Soru 1
Aşağıdakilerden hangisi alakalı reklamlar ve açılış sayfaları kullanmanın avantajlarından biridir?
- Arama sonuçları sayfasında daha yüksek reklam konumları
Soru 2
Arama ağı reklamları konusunda "negatif anahtar kelimeleri" en iyi tarif eden açıklama hangisidir?
- Bir kampanyada hariç tutulan anahtar kelimeler
Soru 3
Boşluğu doldurun: Arama ağı reklamlarınızı oluştururken __________ anahtar kelimeleri kullanırsanız, çoğul kelimeler gibi ufak varyasyonlar reklamı tetiklemeye devam edebilir.
- Tam Eşleme
Soru 4
Aramada dönüşüm izleme neyi ölçmenize yardımcı olabilir?
- Bir arama ağı reklamından yönlendirilerek sitenizi ziyaret edip bir satın alma işlemini tamamlayan kişilerin sayısı
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder